Een nieuw bevlekt jasje

F0HRUCQ2BQEP2824UL.MEDIUMVoor de lezers van mijn blog die mee zijn gekomen van mijn oude tumblr.com pagina. Ik verwelkom u op wordpress. Waar wegens administratief gesodemieter ik geen .com domein kon krijgen. Ondanks deze gigantische tegenslag die de wereld van het knikkeren op z’n grondvesten deed schudden. Wil ik bij deze melden, dat ik terug ben. In een nieuw bevlekt jasje! De oude artikelen zijn meegekomen, nieuwe artikelen zijn in de maak.

Stront aan de knikker wordt niet enkel meer een blog waar ik tussen het poepen en pissen door eens in de zoveel tijd een artikel voor zal schrijven. Regelmatig, met het doel op wekelijks/dagelijks zal ik de boel hier updaten met mijn ongezouten meningen, botte observaties, vuil taalgebruik en cynische opmerkingen.

Hoe de uitwerking van deze grootspraak allemaal gaat zijn, kunt u aan de lijve ondervinden, mocht u mij blijven volgen🙂

(Binnen de tijd dat ik dit begon te schrijven en dat dit klaar is zie ik dat ik al twee volgers heb, dank jullie wel!)

Met vriendelijke groeten en obscure geurtjes,

David de Ridder.

Ik ben David, 22 jaar. Woonachtig in het inspirerende progressieve en vooral dynamische Zeeuws Vlaanderen. Ben een vouwer, geen propper. Ik haat een hoop, ik hekel meer. Ik schrijf hier graag het één en ander over.

Tagged with:
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

