Sinterklaas kapoentje, wil wel meer dan een zoentje!

Afbeelding[5 December, 2013]

Voordat ik begin, wil ik even snel een paar dingen melden die mij deze week dwars zaten. Der zat weer eens flink veel stront aan de knikker! 

1. Wanneer staan we met het hele volk op en gaan we Prem Radhakishun eens te lijf op live televisie?

2. Mannen horen geen ringen te dragen.

3. Houden we eens op om te zeggen ‘dat de tijd snel gaat’. 

4. En kunnen we eens ophouden om zedendelicten met hoogbejaarde mensen te zien als een goed verhaal voor een krantenartikel.

Zo, 

Oh ja! Het is weer 5 december. Sinterklaas is weer in het land, het perfecte excuus om te laten zien aan de buitenwereld wat voor familie mens je eigenlijk wel niet bent. De dag dat recent voortgeplante stelletje eindelijk kunnen toegeven aan het gezeik van hun nageslacht. De dag waar ik als kind erg naar uit keek, maar terugkijkend op vroeger blij ben dat ik er ongeschonden van af heb weten te komen.

Vandaag denk ik aan mensen, mijn medemens. Mensen als.. Robert M. (Hoofdverdachte in de Amsterdamse Zedenzaak). Die van uit zijn cel met bijbehorende hotelkamer luxe televisie kijkt, de krant leest, of misschien het nieuws op zijn Iphone leest zonder trilfunctie. (Je weet maar nooit bij die gasten!) Ik zie Robert al zitten, met een jaloerse blik kijkt hij hoe de ‘goed heilig’ man Roberts favoriete doelgroep blij maakt met speelgoed, snoep en de gezelligheid van zijn in blanke kleding geklede negroïde kompanen. Die natuurlijk NIET ZOALS SLAVEN al het werk doen, waar de Sint te blank en te rijk voor is. 

Robert, die net zo goed pastoor had kunnen wezen overigens zou zich op 5 december toch goed en hard op z’n kop moeten tikken. “Waarom ben ik hier nooit op gekomen! godverdomme toch! 25 euro, een verkleedwinkel en een snipperdag!” Dat komt er enkel aan te pas om publiekelijk met toestemming van ouders, die glimlachen en applaudisseren om minder jarige kinderen op schoot te nemen en ze aan te kunnen raken! Het hele jaar hebben pedofielen de tijd om dit te plannen. Want ik mag hopen dat het verstand van menig ouder wel zo goed ontwikkeld is dat ze hun kinderen niet loslaten op een gewone dinsdag in september, bij een oudere man met een nep baard die vraagt of ze op schoot willen komen. 

Met de goede reputatie van de heiligen en hun intieme warme relatie naar hun kindertjes, lijkt het eigenlijk alsof we met het Sinterklaas feest (naast slavernij), ook seksueel misbruik in de kerk vieren en aanmoedigen! Als het kruis op de mijter en de titel, ‘kindervriend’ geen belletje deed rinkelen. Let goed op uw kind en op de man van middelbare leeftijd, in een midlife crisis met een nep baard anders zullen de cadeautjes dienen als troost. U bent gewaarschuwd. 

Fijne pakjesavond! 

David de Ridder.

05-12-2013

Ik ben David, 22 jaar. Woonachtig in het inspirerende progressieve en vooral dynamische Zeeuws Vlaanderen. Ben een vouwer, geen propper. Ik haat een hoop, ik hekel meer. Ik schrijf hier graag het één en ander over.

Tagged with:
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

