Onhoudbare Druk

poem

Daar sta ik dan, alle ogen gericht op mij.

Ongemakkelijk, zweterig, de druk van de wereld op mijn schouders.

Mijn zicht vertroebeld, alles begint te draaien.

Hemel en aarde komen samen.

Emoties uitgeschakeld.

Connecties worden gemaakt, punten worden verbonden.

Poorten openen, andere dimensies worden zichtbaar.

De discipelen van de duivel strijken neer op aarde vanuit het hiernamaals.

Omkeren is geen optie.

Het antwoord op de vraag des levens lijkt nabij.

Ondenkbare waarheden presenteren zichzelf vanuit het wit tussen de regels van eeuwen oude manifesten.

Het aardse bestaan schud op haar grondvesten!

En toen…

toen…

Scheet ik in mijn broek

|

David de Ridder

23-4-2014

 

Ik ben David, 22 jaar. Woonachtig in het inspirerende progressieve en vooral dynamische Zeeuws Vlaanderen. Ben een vouwer, geen propper. Ik haat een hoop, ik hekel meer. Ik schrijf hier graag het één en ander over.

Tagged with: , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

